اقلیمخبرخبر فوریدسته‌بندی نشدهویژهویژه سطح دو

بزرگراه شمالی کرج به آزادراه همت متصل می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: تمرکز شورای ششم بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام مانند آزادراه شهید سلیمانی و پروژه قطار شهری است.

به گزارش مشق صلح، حسین مهاجری با اشاره به اولویت‌های کاری شورای ششم اظهار کرد: این شورا بنای خود را بر این گذاشته که در کنار آغاز برخی پروژه‌ها، بر روی تکمیل پروژه‌های نیمه کاره تمرکز کند.

وی با بیان اینکه بزرگراه شمالی و قطار شهری مهمترین این پروژه‌ها هستند، ادامه داد: برای تکمیل به موقع این پروژه‌ها، به تامین منابع مالی کافی نیاز بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: در همین راستا امسال ۵۴۰  میلیارد تومان به بزرگراه شمالی اختصاص یافت که این آمادگی وجود دارد که مبالغ بیشتری هم اختصاص یابد.

مهاجری اذعان کرد: خوشبختانه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری کرج به صورت ۱۰۰ درصد محقق شده و امید است در سال جاری نیز این اتفاق رقم بخورد.

وی تصریح کرد: همچنین متمم بودجه نیز حدود ۸۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و همین موضوع موجب شد بتوانیم پروژه‌های خوبی را آغاز و برای تکمیل آنها تلاش کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: برنامه شورا این است که بتوانیم در سال آینده آزادراه شمالی را به آزادراه همت متصل و ایستگاه متروی شهید سلطانی را تکمیل کنیم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا