اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

بانک سینا وام بدون سود می‌دهد

مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان بانک سینا گفت: این بانک به عنوان اولین بانک در ایران پرداخت تسهیلات با نرخ سود صفر درصد را آغاز کرده است.

به گزارش مشق صلح، سعید ترابی در نشست خبری با اصحاب رسانه در استان البرز، با اشاره به فعالیت 13 شعبه بانک سینا در استان‌های البرز، قزوین و زنجان، گفت: هفت شعبه از این 13 شعبه در استان البرز قرار دارد. مجموعه بانک سینا با تمرکز بر خدمات الکترونیکی طی سال‌های اخیر جزو برترین بانک‌ها در خدمات غیرحضوری بوده و مشتریان می‌توانند بدون مراجعه حضوری مراحل افتتاح حساب و دریافت تسهیلات را انجام دهند. 

ترابی در خصوص توجه بانک سینا به مسئولیت اجتماعی خاطرنشان کرد: این بانک در بخش خدمات اجتماعی چند سالی است که پرداخت تسهیلات محرومیت‌زدایی را آغاز کرده و طی این مدت نزدیک به 23 هزار میلیارد تومان تسهیلات معیشتی و اشتغالزایی پرداخت کرده است.  

وی در ادامه با بیان اینکه بانک سینا علاوه بر تسهیلات محرومیت‌زدایی، قدم‌های دیگری در راستای مسئولیت اجتماعی از جمله در بحث ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن و همکاری با نهادهای خدماتی مانند کمیته امداد برداشته است؛  افزود: یکی دیگر از اقدامات اجتماعی بانک سینا حذف چاپ سررسید بوده که از محل آن چند دستگاه آمبولانس به شبکه درمان کشور اهدا و کار ساخت چند مدرسه را هم آغاز کرده است. 

ترابی در خصوص تسهیلاتی که از سوی بانک سینا ارائه می‌شود؛ هم گفت: به طور کلی بانک سینا 17 نوع تسهیلات دارد که جدیدترین آن در قالب «طرح آفتاب» ارائه می‌شود. بانک سینا با معرفی این طرح برای اولین بار در کشور تسهیلات با کارمزد صفر درصد ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند براساس میانگین حساب قرض‌الحسنه خود نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه طرح آفتاب با استقبال خوب مشتریان همراه شده است؛ افزود: متقاضیان حقیقی و حقوقی استفاده از طرح آفتاب می‌توانند با سپرده‌گذاری از یک ماه تا یک سال و معرفی یک نفر ضامن، تا سقف سه میلیارد ریال و بازپرداخت شش ماه تا 48 ماه تسهیلات دریافت کنند.  

ترابی گفت: بهترین حالت استفاده از طرح آفتاب سپرده گذاری و بازپرداخت شش ماهه است که متقاضی می‌تواند معادل 147 درصد سپرده خود تسهیلات دریافت کند. 

وی یادآور شد: بانک سینا اولین بانک کشور است که تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا