اقلیمخبرخبر فوریویژه سطح دو

افتتاح ۲۶۴ پروژه در سطح شهرستان چهارباغ

هم زمان با آغاز دهه فجر ۲۶۴ پروژه در سطح شهرستان چهارباغ با حضور دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش مشق صلح، صبح روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه هم زمان با آغاز دهه فجر شهرستان چهارباغ میزبان استاندار البرز بود.

در جلسه شورای اداری این شهرستان داوود جعفری فرماندار چهارباغ ضمن قدردانی از حضور نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: وظیفه ما در راستای سیاست های نظام و دولت مردمی رئیس جمهور و‌ تاکیدات استاندار البرز بهبود هرچه بیشتر معیشت مردم و آبادانی این شهرستان است.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی خادمین این سرزمین اکنون مردم چهارباغ در حوزه های مختلف از جمله راه شهری، اب و برق، کشاورزی و صنعت، بهداشت و درمان شاهد اتفاقات نیکی در شهرستان خود هستند.

جعفری در ادامه گفت: با آغاز دهه فجر ۲۶۴ پروژه در سطح شهرستان که ۲۱۲ پروژه در بخش دولتی و ۵۲ پروژه نیز در بخش خصوصی با اعتباری حدود ۸۷۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی در اخر افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است برای نمایش فعالیت ها و تلاش های بی وقفه یک ساله خدمتگزاران شهرستان به مردم است.

سال گذشته با همت سپاه و نیروی انتظامی و دیگر همکاران ما در بخش های مختلف برنامه ای با عنوان البرز قوی برگزار شد که مورد استقبال و لطف مردم قرار گرفت که امسال نیز هم زمان با دهه فجر برگزاری این چنین برنامه ها در دستور کار قرار دارد.

✍️حدیثه ترابی

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا