اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

مخابرات البرز رتبه اول‌ بخش فیبر نوری را کسب کرد

مدیر مخابرات منطقه البرز با بیان اینکه از سال گذشته نصب انشعاب فیبر نوری به منازل آغاز شده ، گفت : اکنون استان البرز رتبه نخست کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

به گزارش مشق صلح از مخابرات منطقه البرز: عبداله بیان در آیین بهره برداری از پروژه فیبرنوری منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس اظهار داشت : البرز جزو استان هایی است که‌ بیشترین آمار دایری فیبرنوری را دارد.

وی گفت: در راستای توسعه فیبرنوری با هماهنگی و پیگیری مدیر پروژه و شورای شهر و شهرداری مشکین دشت، پروژه فیبرنوری در شهرک آتیه مشکین دشت در دستور کار قرار گرفت و تمام واحدهایی که در شهرک آتیه مشکین دشت ساخته شده همه تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند.

بیان اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در ۳۰ بلوک ساختمانی درشهرک آتیه مشکین دشت احداث شده است که واگذاری فیبر نوری به آنها آغاز شده است.

وی افزود: برای شهرک وحدت فردیس با ۱۲ هزار مشترک با پیمانکار پروژه قرارداد منعقد شده و این پروژه با اعتبار 100 میلیارد ریال به زودی آغاز می شود.

مدیر مخابرات منطقه البرز بیان کرد: اکنون حدود۲۰۰ میلیون متر تار فیبرنوری در استان داریم و تاکنون ۱۵ هزار مشترک خانگی از فیبرنوری و اینترنت در البرز برخوردار شده اند.

وی یادآور شد: حدود ۱۸ هزار تلفن نیز در بستر فیبرنوری واگذار شده که یکی از اولویت های اصلی در بحث فیبرنوری، واحدهای صنعتی هستند.
بیان در ادامه افزود : ٢ پروژه بزرگ فیبر نوری درمنطقه شهرک وحدت و منظریه فردیس در حال اجراست.

وی از مردم استان البرز خواست جهت خدمت رسانی هر چه بهتر، در اجرای توسعه فیبرنوری با مخابرات همراهی و همکاری کنند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا