خبرویژهویژه سطح دو

ثبت 270 مورد درخواست مردمی در میز خدمت کمیته امداد

در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان البرز، میز خدمت برای دریافت و پاسخگویی به مشکلات مددجویان و نیازمندان البرزی در کمیته امداد تشکیل و 270 مورد درخواست مردمی ثبت شد.

به گزارش مشق صلح ‌ کمیته امداد، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اشاره به دومین سفر رئیس جمهور به استان البرز گفت: میز خدمت این نهاد با حضور ۲ نماینده کشوری در راستای رسیدگی به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت از رئیس جمهوری در کمیته امداد منطقه یک کرج دایر شد.

وی با بیان اینکه میز خدمت کمیته امداد از صبح چهارشنبه ۱۵ آذر به مدت ۳ روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر دایر بود، گفت: درخواست‌های بیش از ۲۷۰ نیازمند و مددجوی کمیته امداد با حضور نمایندگان تمام‌الاختیار کمیته امداد در سامانه سامد ثبت شد و در نهاد ریاست جمهوری بررسی و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه بیشترین درخواست‌های مردم از نوع کمک‌های معیشتی، درمانی و حمایت از نیازمندان بود، افزود: علاوه بر در خواست‌های ثبت شده در میز خدمت، سایر درخواست‌ها که از طریق سامانه سامد و استانداری البرز ثبت شده است نیز طی روزهای آتی به این نهاد ارجاع خواهد و پس از بررسی، نتایج از طریق سامانه به متقاضیان می‌رسد.

وی در پایان افزود: در خلال برپایی میز خدمت کمیته امداد، حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از نزدیک از فرآیند خدمت‌رسانی به مردم بازدید

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا