اجتماعیاخبار ویژهخبرخبر فوریدر شهرویژه سطح دو

نمایش عاشقانه «ماه پلنگ» تا ۱۷ آذر تمدید شد

سرپرست گروه فانوس هنر: نمایش ماه پلنگ اثر بیژن مفید که از نخستین روز آذر آغاز شده تا ۱۷ آذر در محل تئاتر کرج ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشق صلح، سعیده خوش‌نژاد با اشاره مضمون اجتماعی و شاعرانه نمایشنامه ماه و پلنگ گفت: داستان این نمایشنامه داستان عشقِ پلنگ به ماه است که باعث طولانی شدن شب و مجال نیافتن خورشید برای طلوع و در نتیجه خاموشی و تاریکی و سرمای جنگل است.

وی گفت: پلنگ و ماه به گفت‌وگوی عاشقانه مشغولند اما آن‌ سوتر، حیوانات جنگل از این عشق به تنگ می‌آیند و شکوه و دسیسه می‌کنند.

این کارشناس و کارگردان تئاتر ادامه داد: نویسنده اثر معتقد است؛ ماه و پلنگ قصه‌ای است به شکل سمبلیک و شاعرانه دربارهٔ انسان‌هایی با آرزوها و رؤیاهایشان (که در اینجا به صورت پلنگ، ماه و خواب پلنگ تصویر شده‌اند) که تک و تنها برپا می‌خیزند تا در این جهان چیزی زیبا و عمیق و درست بیافرینند، اما پلشتی و زشتی با هزار دسیسه و نیرنگ در لباس‌ها و پوشش‌هایی دروغین و تهی مانع و سد راهشان می‌شوند.

نویسنده: بیژن مفید
طراح و کارگردان: سعیده خوش.نژاد
دراماتورژ: مجید لکی سهلوانی

اسامی بازیگران به ترتیب ورود به صحنه:
محدثه عموزاد، ستایش آزادمنش، سپهر حسنی، ریدونه ایزدی، دنیا غیاثوند، ریحانه فطرس، مارال سامانی، ملیحه زینعلی، ساغر علیزاده ، مهیار کشاورز، آتنا صیادی.

طراح صدا : پدرام راجی
عکس : فوژان پارسا
پوستر : سپهر حسنی
گریم:  ساغر علیزاده
موسیقی: قطعاتی از  yann Tirrsen
دستیارکارگردان: نازنین زهرا هاشم زاده
مدیر صحنه آلا سادات یزدان
منشی صحنه: ستایش آزادمنش
صدا: آلا سادات یزدان
نور: نازنین زهرا هاشم زاده
ساخت تاج: ستایش آزادمنش
نریشن: مجید لکی سهلوانی
سعیده خوش نژاد،سعید راستی
تهیه کننده: آموزشگاه فانوس هنر

لازم به یاد آوری است فروش بلیط نمایش فقط از طریق سایت تیوال http://Tiwall.com انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر  باشماره ۰۹۳۶۰۸۶۲۳۳۲ تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا