اخبار ویژهخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

البرز جزء استان‌های سبز کشور است / تمهیدات لازم برای فصل سرما اندیشیده شده

سرپرست شرکت گاز استان البرز از تعمیرات ایستگاه ها و تاسیسات گاز در فصل تابستان در این استان بر اساس برنامه‌ریزی برای روزهای سرد سال خبر داد.

به گزارش مشق صلح‌، کامران ایمانی فولادی اظهار داشت: از تابستان امسال  استان البرز جزء استان‌های سبز کشور شده است و همه شهرهای آن تحت پوشش انرژی گاز قرار گرفته و روستاها نیز به سرعت در حال اشتراک‌پذیری هستند.

وی به اقدامات انجام شده برای استمرار جریان گاز در روزهای سرد سال اشاره کرد و گفت: این شرکت هر ساله در فصل گرم سال بر اساس برنامه‌ریزی، همه ایستگاه‌ها و تأسیسات گاز را مورد تعمیرات اساسی قرار می‌دهد تا احتمال افتِ فشار گاز در فصل سرما به حداقل برسد.

سرپرست شرکت گاز استان البرز افزود: علاوه بر تعمیرات مستمر، این شرکت با اتصال خطوط تغذیه و توزیع شهرها به یکدیگر موجب افزایش ضریب پایداری جریان گاز در استان شده است.

ایمانی با تاکید بر صرفه جویی گاز توسط مردم در این استان بیان کرد: مردم صرفه‌جویی در مصرف گاز را فراموش نکنند، با انجام چند راه‌کار ساده از جمله پوشیدن لباس‌های ضخیم زمستانه، استفاده از یک بخاری در منزل، کم‌کردن یک درجه از گرمای محیط، نصب پرده‌های ضخیم می توان مصرف گاز را مدیریت‌ کرد.

ایمانی فولادی در ادامه با تبریک هفته بسیج‌، این نهاد مردمی را ارزشمند دانست و گفت: بسیج و بسیجی یعنی اراده و اخلاص و پیش‌قدم شدن در کمک به مردم.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا