اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

کشف۹۲۰ تن حبوبات قاچاق در کرج

فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۹۲۰ تن انواع حبوبات قاچاق در یک انبار در شهرک صنعتی بهارستان کرج کشف و ضبط شد.

به گزارش مشق ‌صلح، از پایگاه خبری پلیس البرز ، سردارحمید هداوند گفت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک انبار در شهرک صنعتی بهارستان کرج موفق به کشف ۹۲۰ تن انواع حبوبات قاچاق اعم از نخود، لوبیا، عدس و برنج شدند.

وی با اشاره به اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر شد، اظهار داشت: ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک هزار میلیارد ریال برآورد شده است.
هداوند با بیان اینکه پدیده قاچاق یکی از معضلاتی است که اقتصاد و تولید کشور را نابود می کند، تصریح کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان حرفه ای و سابقه دار منزل در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

سرهنگ حکمت اله شجاعی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در محدوده شاهین ویلا و حیدرآباد شهر کرج با یک شیوه و شگرد مشترک، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی سارقان دخیل در این سرقت ها، طی یک عملیات غافلگیرانه سه سارق سابقه دار توسط کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهمان از افراد سابقه دار و حرفه ای در حوزه سرقت هستند، گفت: سارقان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت منزل اعتراف کرده اند.

شجاعی با اشاره به شیوه و شگرد این سارقان، گفت: این سارقان با استقاده از شاه کلید وارد منازل شهروندان شده و پس از سرقت اموال با ارزش منازل، با استفاده از خودروهای پلاک مخدوش متواری می شدند.

وی اضافه کرد: پس از شناسایی مالباختگان پرونده، این افراد به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

 

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا