اقلیمخبرخبر فوریویژهویژه سطح دو

ایجاد بیش از 1728 فرصت شغلی برای مددجویان البرزی و هفت دهک پایین درآمدی از ابتدای سال جاری

از ابتدای سال جاری تاکنون به 1728 نفر مددجو و نیازمند البرزی خدمات ایجاد اشتغال شامل : پرداخت تسهیلات، کاریابی و بکارگیری در طرح های اشتغال توسط راهبران شغلی ارائه شده است.

به گزارش مشق ‌صلح از کمیته امداد، رضا البرزی مدیر کل کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال‌زایی این نهاد علاوه بر مددجویان به افراد غیر مددجو تا دهک هفت نیز تعلق می‌گیرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 220 میلیارد تومان به یک هزار و 711 نفر تسهیلات اشتغال اعطا شده است.

وی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد و هفت دهک پایین در آمدی برای دریافت تسهیلات اشتغال می توانند به دفاتر کمیته امداد امام (ره) و یا نشانی hayat.emdad.ir مراجعه نمایند گفت: شرایط دریافت تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد شامل ایرانی الاصل بودن، گذراندن خدمت سربازی یا معافیت ، کامل بودن مدارکی که نشان دهنده ی هویت وام گیرنده نظیر کارت ملی و شناسنامه، دریافت نکردن مستمری از نهاد های دولتی و یا وام خود اشتغالی دیگر از سایر بانک ها و سازمان ها است.

البرزی بابیان اینکه توانمند سازی از اهداف اصلی این نهاد می باشد و به ایجاد فرصت های شغلی طی چند سال اخیر توجه ویژه ای شده است گفت: علاوه بر تسهیلات اشتغال به آموزش، کاریابی و طرح راهبران شغلی نیز توجه دارد و در این زمینه ها نیز توفیقات خوبی کسب شده است.

مدیر کل کمیته امداد البرز افزود : در 6 ماهه اول امسال در آموزش های مهارتی منجر به شغل ،پس از احصاء و شناسایی مستعدین اشتغال و معرفی به مراکز آموزش فنی و حرفه ای تعداد 462 نفر در 111 رشته شغلی توسط این مراکز و راهبران شغلی و مربیان آموزشگاههای طرف قرارداد دوره های آموزشی خود را گذرانده و در مشاغل مورد نظرشان مشغول به کار شده اند.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا