اجتماعیاخبار ویژهخبرخبر فوریدر شهرویژهویژه سطح دو

ساختمان سازمان فرهنگی شهرداری فردیس سه‌شنبه افتتاح می‌شود

شهردار فردیس: اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از این پروژه حدودا 300 میلیارد ریال است، مساحت ساختمان هزار و 600 متر مربع بوده و در 4 طبقه ساخته شده است.

به گزارش مشق صلح، محمدرضا احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساختمان شهرداری در شهرک راه آهن به اتمام رسیده است، اظهار کرد: این پروژه، از پروژه های نیمه تمام دوره قبل مدیریت شهری بود که عملیات اجرایی مجدد آن با پیشرفت فیزیکی 10 درصدی از سر گرفته شد و در بازه زمانی کمتر از یکسال به اتمام رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حوزه های اداری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس در حال حاضر در فرهنگسرای گلستان مستقر است، عنوان کرد: با توجه به اینکه این فرهنگسرا به لحاظ موقعیت مکانی در یکی از نقاط پر جمعیت شهر فردیس است؛ اقدامات لازم در راستای انتقال واحدهای اداری سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری به ساختمان شهرک راه آهن انجام شد تا فضای فرهنگسرای گلستان برای استفاده شهروندان آماده شود.

شهردار فردیس اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این پروژه را حدودا 300 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: مساحت این ساختمان هزار و 600 متر مربع بوده و در 4 طبقه ساخته شده است.

به گفته وی ساختمان سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس علاوه بر دارا بودن فضایی جهت استقرار واحد های اداری، دارای سالن اجتماعات برای برگزاری همایش های مختلف است.

نمایش بیشتر

دیگر خبرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا